fredag 7 oktober 2011

Halvvägs!!!

En till vecka är bakom mig, det går bra med kursen, känslorna flödar fram och tillbaka och igen fram. För varje dag blir det mer och mer. Vad, vet jag inte, med det känns annorlunda. Just nu brottas jag med det jag känner över det jag upplevt hittills. Men det känns bra, trotts att jag inte kan peka på exakt vad det är. Det måste vara den process alla pratar om, förändring från det ena till det andra. Det känns som att det är på gång ett nytt paradigmskifte, inom mig och hur jag ser på saker....

Arbetsveckan gick fort och väldigt intensivt, vi hann med mycket under de träffar vi haft. De är så givande, hjälper mig att öppna min hittills trånga syn på min omgivning. 

Jag känner viss förtvivlan över vårt projektarbete, vi börjat planera och idéerna bara strömmar. Det återstår att se vad som kommer ur det hela....

Önskar alla en fin och solig helg. 
Själv åker jag imorgon till Skövde och hämtar en liten kattunge, helgen bjuder på allt förutom att det kommer bli lugn och tråkig... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar